marți, 19 iunie 2012

HOLOGRAF / CIT DE DEPARTE / ENG / MV



ROMANIAN LYRICS

Cit de departe să-mi duc inima
Ca să nu se  atingă de tine?
Cit de departe să-mi duc dragostea
Ca să nu se întoarcă la mine?
Cit de departe să colind pe pămint
Fără linişte sau fără bine?
Oricit de departe  as pleca
Tot n-ar fi prea departe,
Departe de tine

Cit de departe, cât de departe?
Cit de departe, cât de departe?
Cit de departe să-mi duc dragostea?
Departe de tine

Cit de departe, cât de departe?
Cit de departe, cât de departe?
Cit de departe aş fugi pe pămint,
M-aş întoarce la tine

Şi cit de departe gindul să mi-l ascund
Ca să nu-mi amintească de tine?
Si cit de adinc să-mi îngrop inima
Ca să nu se mai zbată în mine?
Marea întreagă n-ar putea scufunda
Toată dragostea asta, ştii bine
Oricit de departe aş fugi
Tot n-ar fi prea departe,
Departe de tine

Cit de departe, cât de departe?
Cit de departe, cât de departe?
Cit de departe să-mi duc dragostea?
Departe de tine

Cit de departe, cât de departe?
Cit de departe, cât de departe ?
Cit de departe aş fugi pe pamint,
M-aş întoarce la tine

2 comentarii:

  1. imi place tot ce pui pe blog, aascult muzica ta ,sa o tii tot asa
    Valeria,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. CEVA MUZICA CU PARK YONG HA NU POTI SA FACI ROST?MULTUMESC,VALERIA

    RăspundețiȘtergere