luni, 23 iulie 2012

TAXI / KARMA ZENU' SI FENG-SHUI-UL / MV



ROMANIAN LYRICS

Azi m-am gândit să-ți fac o bucurie
Cănd nu erai acasă,am făcut curat în sufragerie,
Dar 
ți-am spart trei bibelouri,
Am luat cioburile, le-am dus la bucătărie,
Chiar atunci în casă ai intrat 
și-ai făcut o criză de isterie:
Spărsesem o broască ,un porc si un elefant
Dar tu ai zis ca e o tragedie,
Si ca de fapt am spart broasca prosperitatii,porcul fertilitatii,
Si elefantul cu trompa-n sus,si ai zis,
Ca esti afectata,ca esti devastata,si ca suferi nespus,pentru ca:

Ți-am stricat feng-shui-ul,
Ți-am stricat feng-shui-ul,
Karma 
și tot zenul,
Karma 
și tot zenul,
Mă pufne
ște plânsul,
Mă pufne
ște plânsul,
De
și nu sunt genul,
De
și nu sunt genul.

Iartă-mă, iubito,
Iartă-mă, iubito,
Nu fi tristă, puiu',
Nu fi tristă, puiu,
Că-
ți repar eu karma,
Că-
ți repar eu karma,
Zenul 
și feng-shui-ul,
Zenul 
și feng-shui-ul

O, da, da, da...
Karma, zenul 
și feng-shui-ul
O, da, da, da...
Karma, zenul 
și feng-shui-ul
Da, da, da, da, da
Karma, zenul 
și feng-shui-ul
O, da, da, da...
Karma, zenul 
și feng-shui-ul

Mie nu mi-e foarte clar ce-i cu karma,
ce-i cu zenul, ce e cu feng-shui-ul,
Ce e cu astea toate,
Dar mă gândesc că, după cum sună,
tre' sa fie ni
ște chestii minunate,
Deci o să umplu casa de broa
ște,elefanti si porci,
Și ca să-ți fac feng-shui-ul mai exotic un pic
O să-
ți iau și un urs koala,o sa-ti iau si-un cacadu,un varan, un macac, și un cangur pitic.

Ți-am stricat feng-shui-ul,
Ți-am stricat feng-shui-ul,
Karma 
și tot zenul,
Karma 
și tot zenul,
Mă pufne
ște plânsul,
Mă pufne
ște plânsul,
De
și nu sunt genul,
De
și nu sunt genul.

Iartă-mă, iubito,
Iartă-mă, iubito,
Nu fi tristă, puiu,
Nu fi tristă, puiu,
Că-
ți repar eu karma,
Că-
ți repar eu karma,
Zenul 
și feng-shui-ul,
Zenul 
și feng-shui-ul

O, da, da, da...
Karma, zenul 
și feng-shui-ul
O, da, da, da...
Karma, zenul 
și feng-shui-ul
Da, da, da, da, da
Karma, zenul 
și feng-shui-ul
O, da, da, da...
Karma, zenul 
și feng-shui-ul 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu