sâmbătă, 31 august 2013

FAITHLESS / GOD IS A DJ / MV


ENGLISH LIRYCS

This is my church
This is where I heal my hurts
It's a natural grace
Of watching young life shape
It's in minor keys
Solutions and remedies
Enemies becoming friends
When bitterness ends

This is my church
This is my church
This is my church
This is my church

This is where I heal my hurts
It's in the world I become
Contained in the hum
Between voice and drum
It's in change
The poetic justice of cause and effect
Respect, love, compassion
This is my church
This is where I heal my hurts

For tonight
God is a DJ…
For tonight
God is a DJ…
This is my church…

ROMANIAN LIRYCS

Asta e biserica mea,
Aici e locul unde îmi vindec rănile,
E o graţie naturală
Să văd cum prinde formă noua viaţă.
Prin notele muzicale minore,
Soluţii şi remedii
Duşmanii devin prieteni
Când amărăciunea se sfârşeşte.

Asta e biserica mea
Asta e biserica mea
Asta e biserica mea
Asta e biserica mea

Aici e locul unde îmi vindec rănile
În lume eu devin
Cuprins în vuiet,
Între voce şi tobă.
În schimbare se află
Dreptatea poetică a cauzei şi a efectului,
Respect, iubire, compasiune.

Asta e biserica mea,
Aici e locul unde îmi vindec rănile
Căci în seara asta
Dumnezeu e un DJ
Căci în seara asta
Dumnezeu e un DJ
Asta e biserica mea...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu