duminică, 27 noiembrie 2011

GOKHAN KIRDAR / YERINE SEVEMEM / HAVIN OST / MV



TURKISH LYRICS

Senden uzakta hep bir şeyler eksik
Gönlümde derman yok inan bir nefeslik
Ne bir avuntu ne de biraz ümit
Ne yaptın bana nedir bu sessizlik
İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma, her şeyim

Yerine sevemem yerine sevemem
Razıyım yapayalnız tükensin yıllarım ama
Yerine sevemem yerine sevemem
Olmuyor denedim yine de yerine sevemedim her şeyi...

ENGLISH LYRICS

Away from you always something is missing
There is no strength in my heart even for a breath
Neither a consalation nor a little hope
What did you do to me what is this silence?

Something hurts inside me when you came to my mind my everything
I can´t love instead of you I can´t love instead of you
I conset to exhausting of my years all alone but
I can´t love instead of you i can´t love instead of you
It doesn´t happen I tried even so I couldn´t love instead of you my everything

ROMANIAN LYRICS

Nu pot iubi pe nimeni altcineva decât pe tine
Atunci când sunt departe de tine mereu lipsește ceva
Crede-ma nu mai e putere în inima mea 
Nici măcar pentru a respira o dată
Nu am nici o consolare (mângâiere) nici vreo speranță
Ce mi-ai făcut ce înseamnă tăcerea asta?

E ceva ce doare în interiorul meu 
Atunci când apari în gândul meu 
Tu ești totul pentru mine
Nu pot iubi pe nimeni altcineva decât pe tine 
Nu pot iubi pe nimeni alticneva decât pe tine
Accept lacrimile mele pot să curgă fără tine dar
Nu pot iubi pe nimeni altcineva decât pe tine 
Nu pot iubi pe nimeni altcineva decât pe tine
Nu e posibil am încercat
Nu pot iubi pe nimeni altcineva decât pe tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu