sâmbătă, 31 martie 2012

HONG GWANG HO / BALBAM BALBAM / QSD OST / MV



ROMANIZATION LYRICS

Gyeotedo meollido gal su eobseo 
Nunedo mamedo dul su eobseo 
Charari idaero nuni meoleo 
Nareul boneun neojocha mollateumyeon 

Balbam balbam geoleo na ehgero ohneun 
Cheon gae sokeuh balsorido 
Geudaeran geol aneunde 

Balbam balbam geoleo nunmulgileul jina 
Haruharu dolaseo sal su iteulgga 

Balbam balbam geoleo na ehgero ohneun 
Cheon gae sokeuh balsorido 
Geudaeran geol aneunde 

Balbam balbam geoleo nal ddeona gado 
Gyeowogyeowo nae ane pumeoyaji 
Uleo uleo uneun geu maeumggaji

ENGLISH LYRICS

I can come neither near for far from you
I can put you neither in eyes nor in heart
I would rather go blind as it is, and
I would rather not knew you who is seeing me

Walking unproposely, you come to me
The sound of footsteps
I know its you but

Walking unpropopsely, you come to me
Walking unproposely, passing the road of tears
Turning around day by day, will I be able to live

Walking unproposely, you come to me
The sound of footsteps
I know its you but

Walking unproposely, even you leave me
Barely, barely, I will hold you in my heart

ROMANIAN LYRICS 

Nu ma pot apropia sau departa de tine
Nu te pot pune nici in ochi nici in inima
Mai degraba as merge orb
Dar nu as vrea sa stiu cum ma vezi

Mergind hotarit ai venit la mine
Sunetul pasilor…
Stiu ca esti tu

Mergind hotarit trec de drumul lacrimilor
Doar intorcindu-ma inapoi zi de zi
Voi putea trai

Mergind hotarit ai venit la mine
Sunetul pasilor…
Stiu ca esti tu

Mergind hotarit m-ai parasit
Abia abia te pot pastra in inima mea
Iar plinsul…il voi tine inchis in mine

ITALIAN LYRICS

Non posso ve der ti con gli occhi miei
Nean che la mar ti con tutto il mio cuor
Piu tto sto cie co io vo rrei di ven tar
Per di men ti ca re lo sgur do di me

Passo dopo passo
Sen to i tuoi passi
Vie ne piu vi ci no
Ma non posso piu labbra cciar ti

Passo dopo passo
Cam mi no con le lacri me
Gior no dopo gior no
Co me potrei sen za te

Passo dopo passo sen to i tuoi passi
Vie ne piu vici no ma non posso piu la bbra cciar ti
Passo dopo passo
Anche se mi la sci Io
Tia me ro sem pre sem pre con me
Pian go pia no pia no den tro di me

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu