miercuri, 22 august 2012

DIRECTIA 5 / SENTIMENTE / MV




DIRECTIA 5 / BAND

On / Romania
Active Years / 1991 / present
Members
- Marian Ionescu / 25/10/1962 / leader, composer, clape 
- Nicu Damalan / 19/09/1967 / chitara
- Marius Keseri / 7/03/1965 / drums
- Cristi Enache / 26/03/1976 / vocal

ALBUMS

Ambiental Cosmic 2008 ( download )
Directia 5 Feat. Irina Iordachescu - Cosmic (Lounge)
Directia 5 Feat. Irina Iordachescu - Stralucire (Lounge)
Directia 5 - Dans imaginar
Directia 5 Feat. Irina Iordachescu - Stralucire
Directia 5 - Libertate imaginata
Directia 5 Feat. Irina Iordachescu - Cosmic
Directia 5 - Cer invizibil
Directia 5 - Peisaj stelar
Directia 5 - Cairo
Directia 5 - Highland Park
Directia 5 - Panoramic
Directia 5 - Desert electric
Directia 5 – Rotatie

Emotie 2009 ( download )
Directia 5 - Am nevoie de tine
Directia 5 - Asa incepe
Directia 5 - Cineva
Directia 5 - Cosmic Feat. Irina Iordachescu
Directia 5 - Cu nimeni nu te-as schimba
Directia 5 - Daca ai sti
Directia 5 - Daca m-ai chema
Directia 5 - Esti ingerul meu
Directia 5 - Esti stilul meu
Directia 5 - Luna mea din cer
Directia 5 - Mi-e dor de inceput
Directia 5 - Noaptea esti doar a mea
Directia 5 - Povestea noastra
Directia 5 - Stralucire feat Irina Iordache
Directia 5 - Tot ce vrei
Directia 5 - Vreau sa ma indragostesc

Romantic 2010 ( download )
Directia 5 - Ai un loc
Directia 5 - Lumea noastra
Directia 5 - Romantic
Directia 5 - Singura ce o pot iubi
Directia 5 - Tu si dragostea
Directia 5 - Vreau sa fii a mea
Directia 5 - Voi fi umbra ta
Directia 5 - Telefon de la ea
Directia 5 - Sa-mi dai curaj
Directia 5 - O fata ca ea
Directia 5 - Caut altceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu