duminică, 4 decembrie 2011

ELVIS COSTELLO / SHE / MV



ENGLISH LYRICS

She may be the face I can't forget
The trace of pleasure or regret
May be my treasure or the price I have to pay
She may be the sun on summer sets
May be the chill in autumn breeze
May be a hundred different things
Within the measure of a day
She may be the beauty or the beast
May be the phantom or the feast
May turn each day into a heaven or a hell
She may be the mirror of my dreams
The smile reflected in a stream
She may not be what she may seem inside a shell
She who always seems so happy in her ground
Whose eyes can be so brighter then so brown
No one's allowed to see them when they cry
She may be the love that can't hope to last
May come or leave from shadows of the past
But I'll remember till the day I die
She may be the reason I survive
The why and wherefore and a (lie)
The one I care for through the ruff in many years
Me I'll take her laughter and her tears
And make them all my souvenirs
'Cause where she goes I've got to be
The meaning of my life is she...

ROMANIAN LYRICS

Ea poate fi fata pe care nu o pot uita
Urma de placere sau regret
Poate fi comoara mea sau pretul pe care trebuie sa-l platesc
Ea poate fi soarele in apusuri de vara
Poate fi racoarea in briza de toamna
Poate fi o suta de lucruri diferite
In cursul unei zile
Ea poate fi frumoasa sau bestia
Poate fi fantoma sau sarbatoarea
Poate transforma fiecare zi inr-un rai sau iad
Ea poate fi oglinda viselor mele
Zambetul reflectat intr-un rau
Ea ar putea sa nu fie ceea ce pare in interiorul unei cochilii
Ea, care pare intotdeauna atat de fericita pe pamantul ei
Ai carei ochi pot fi atat de stralucitori, apoi atat de maronii
Nimeni nu are voie sa-i vada cand plang
Ea poate fi iubirea care nu are sperante de durata
Poate veni sau pleca din umbrele trecutului
Dar imi voi aminti pana in ziua cand voi muri
Ea poate fi motivul pentru care supravietuiesc
'De ce' si 'unde' pentru o minciuna
Cea la care tin in ciuda greutatilor de-a lungul anilor
Eu ii voi lua rasul si lacrimile
Si le voi face suvenirurile mele
Fiindca acolo unde ea merge trebuie sa fiu si eu
Motivul vietii mele este ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu