duminică, 18 decembrie 2011

SMILEY / PACHA MAN / LOVE IS FOR FREE / MV



ENGLISH LYRICS

I wanna know if you like me girl
Give me sugar and honey
No, we don't need any money
We love each other
Cause love is for free

Your love is for free (x3)

I wanna know if you like me girl
Give me sugar and honey
No, we don't need any money
We love each other
Cause love is for free

You're just a child, you're so divine
I will do anything to make you mine
why they tease you, they have to try
I see you shining, that make me blind

Money it's evil, it's miserable
But if you with me, love beat the devil
We have a shelter, living like rebels
Just me and you girl, loving forever

(x2)
So what, if you'r hot, and I'm not
You see that I'm a funny guy
Won't make you cry, so be mine, so be mine

I wanna know if you like me girl
Give me sugar and honey
No, we don't need any money
We love each other
Cause love is for free

You're a beautiful woman, sittin' in the sun
You're like the rain in the summer day
You're the girl in my dreams, I don't know what it means
But I know you'll be comming my way

(x2)
So what, if you're hot, and I'm not
You see that I'm a funny guy
Won't make you cry, so be mine, so be mine

I wanna know if you like me girl
Give me sugar and honey
No, we don't need any money
We love each other
Cause love is for free

(x2)
I wanna know if you like me girl
Give me sugar and honey
No, we don't need any money
We love each other
Cause love is for free

...Love each other cuz love is for free
You`re love is for free
Love is for free
You`re love is for free

ROMANIAN LYRICS

Vreau să ştiu dacă mă placi, iubito
Dă-mi dulceaţa ta,
Nu, n-avem nevoie de bani,
Ne vom iubi
Pentru că dragostea e gratis.

Dragostea ta e gratis. (x3)

Vreau să ştiu dacă mă placi, iubito
Dă-mi dulceaţa ta,
Nu, n-avem nevoie de bani,
Ne vom iubi
Pentru că dragostea e gratis.

Eşti doar o copilă, eşti atât de angelică
Voi face orice ca să fii a mea,
De ce te necăjesc, trebuie să încerce şi ei,
Când te văd strălucind, orbesc.

Banii sunt demonici, mizerabili
Dar dacă vei fi cu mine, dragostea va bate răul.
Vom avea un adăpost, vom trăi ca nişte rebeli
Doar noi doi, iubindu-ne pentru totdeauna.

(x2)
Si ce dacă tu arăţi bine iar eu nu
Vei vedea că sunt un tip haios,
Care nu te va face să plângi, aşa că fii a mea, fii a mea

Vreau să ştiu dacă mă placi, iubito
Dă-mi dulceaţa ta,
Nu, n-avem nevoie de bani,
Ne vom iubi
Pentru că dragostea e gratis.

Eşti o femeie frumoasă, stai lângă soare
Eşti ca o ploaie într-o zi de vară,
Eşti fata visurilor mele, habar nu am ce înseamnă asta,
Dar ştiu că vei merge pe drumul meu.

(x2)
Si ce dacă tu arăţi bine iar eu nu
Vei vedea că sunt un tip haios,
Care nu te va face să plângi, aşa că fii a mea, fii a mea

Vreau să ştiu dacă mă placi, iubito
Dă-mi dulceaţa ta,
Nu, n-avem nevoie de bani,
Ne vom iubi
Pentru că dragostea e gratis.

(x2)
Vreau să ştiu dacă mă placi, iubito
Dă-mi dulceaţa ta,
Nu, n-avem nevoie de bani,
Ne vom iubi
Pentru că dragostea e gratis.

...Ne vom iubi pentru că dragostea e gratis
Dragostea ta e gratis
Dragostea e gratis
Dragostea ta e gratis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu