joi, 1 decembrie 2011

EYLEM AKTAS / GURURU YENEMEDIK / ENG / ASI OST / MV



TURKISH LYRICS

Yenemedik gururu yenemedik
Daha düsemedik biz aska
Bilemedik geçmisi silemedik
Daha gelemedik biz aska

Aska izin ver tanisin yüzünü erisin gözyaslarim düssünn birak
Demir yüregim dinlenecek görecek suretini yüreginde
Sen benden geçsen de olur
Ahh vazgeçsende bu canda durur

Ask bekler gururuna yol ver
Sevdam yakar yanar bu sehirler
Birak ne olur gözyasim yüzümü bulur

Sevdan izim olsun
Yolunu bulurum karisir deli sulara
Assin birak akar yüregim
Ah sel olur dokunur yar senin yüregine
Sigindigim kiyilarina
Ah derman ol yaralarima

Ask bekler gururuna yol ver
Sevdam yakar yanar bu sehirler 
Birak ne olur gözyasim yüzümü bulur

ENGLISH LYRICS

We couldn't win we couldn’t win against our pride...
We couldn’t fall into love...
We didn’t know we didn’t know clear the history...
We couldn’t come reach love yet…
Allow love to recognize your face…
Let your tears melt let them fall let it go…
My  iron heart will rest and shall see…
Your face in your heart…
Its okay if you give up on me…
Ahh even if you give up it will stay in this can…

Love waits give way to your pride…
My love fires up burns up these cities…
Please leave it let my face find my tears…

Let your love be my guide…
I’ll find your way and will mingle with the wild waters…
Let it surpass it my crazy heart will flow
Ah it will become a flowd on your heart my love…
The shores thai have seeked refuge in…
Ah become a cure for my wounds…

Love waits give way to your pride…
My love fires up burns up these cities…
Please leave it let my face find my tears…

ROMANIAN LYRICS
  
Nu am reusit sa infringem mindria
N-am reusit s-o infringem
Inca nu ne lasam invaluiti de dragoste
Nu cunosteam trecutul nici n-am putut sa-l stergem
Noi inca nu dam voie sa vina rindul dragostei
Permite iubirii sa isi arate chipulk
Sa-mi ia cu mina lacrimile las-o sa vina p[rintrew noi
Si Inima mea de fier isi va primi odihna
Simtind cum se infiripa si tot ce se petrece
Iar apoi tu chiar dac-ai vrea sa uiti sau sa renunti
Ah iubirea va ramine in veci in acest suflet

Dragostea ne asteapta alunga-ti mindria
Iubirea mea mistuie si pirjoleste orase intregi
Te rog permite-i…Prea multe lacrimi mi-au scaldat obrazul
De-ar da de-o urma a iubirii tale

Ea va gasi o cale prin apele involburate va razbate
Las-o sa vina sa-mi curga din inima in suvoaie izvorind
Sa iti atinga inima iubire
Pe tarmurile ei sa-mi aflu tihna
Vino si fii scaparea suferintelor mele

Dragostea ne asteapta alunga-ti mindria
Iubirea mea mistuie si pirjoleste orase intregi
Te rog permite-i…Prea multe lacrimi mi-au scaldat obrazul
De-ar da de-o urma a iubirii tale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu