sâmbătă, 24 decembrie 2011

FUEGO / VALS DE CRACIUN / MV



ROMANIAN LYRICS

Craciunule cit te astept
De-un an am sperat seara aceasta
O inima-mi bate imi bate in piept
Emotia-mi umple fereastra

Craciunule cit te astept
Te-asteapta si bradul cuminte
Si cei ce au fost si cei ce mai sint
Si cana cu ceaiul fiebinte

Craciunul meu cu darul tau
Eu vreau sa-mi petrec dimineata
In suflet eu te-astept mereu
Si te voi pastra toata viata

Parfumuri discrete plutesc
Cind e cozonacul pe masa
Si-n bradul de argint farime de timp
Asteapta Craciunul acasa

Cu tine Craciune eu trec
O clipa de singuratate
Si numai noi doi sub fulgii cei  moi
Dansam valsul noptii curate
  
Craciunul meu cu darul tau
Eu vreau sa-mi petrec dimineata
In suflet eu te-astept mereu
Si te voi pastra toata viata

Craciunule cit te astept
De-un an am sperat seara aceasta
O inima-mi bate imi bate in piept in piept
Emotia-mi umple fereastra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu