joi, 13 septembrie 2012

HOLOGRAF / N-AM STIUT / MV



ROMANIAN LYRICS

Nu, n-am stiut
Ca toate lucrurile bune
Sunt doar bune la inceput
Nu, nu, nu, n-am stiut
Ca dragostea o pretuim
Numai atunci cand a trecut
Nu, nu, nu...

Nu, nu, nu, n-am stiut
Ca fericirea nu se cumpara,
Cu toate ca am vrut
Nu, nu, nu, n-am stiut
Ca daca vreau sa te iubesc
Trebuie sa las tot ce-am avut...

Nu, nu, nu, n-am stiut
Ca in iubire intr-o clipa
Poti sa pierzi tot ce-ai avut
Nu, nu, nu, n-am crezut
Cand un prieten
M-a tradat si m-a lasat
Dar am tacut...

Nu, eu n-am stiut
Ca viata asta se termina
Si n-o ia de la inceput
Nu, nu, nu, n-am stiut
Ca fericirea nu se cumpara,
Cu toate ca am vrut...

Dar stiu ca intr-o zi
Cand Eu nu voi mai fi
Doar sufletul meu
Numai el ar mai sti
Ce n-am stiut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu