luni, 3 septembrie 2012

SOFIA ROTARU / NEBO ETO YA / RO / MV



RUSSIAN LYRICS


Esli ja tebja obidela,
Vinovata zhizni skorost'.
Znaesh', ja sejchas uvidela,
Kak prijatna nevesomost'.
Chto zh,
Esli ty menja zhdesh'...

Nebo - jeto ja!
Posmotri na menja.
Mne nuzhno tebe skazat'...
Nebo - jeto ja!
Ne hvatilo mne dnja,
Chtob jetu ljubov' ponjat'.

Neskol'ko chasov nad bezdnoju
Nam ostalos', nam ostalos'.
Neuzheli zrja po lezviju
Ja bezhala, ja bezhala...
Chto zh,
Mozhet byt', podozhdesh'...

Nebo - jeto ja!
Posmotri na menja.
Mne nuzhno tebe skazat'...
Nebo - jeto ja!
Ne hvatilo mne dnja,
Davaj vse nachnem opjat'.


ROMANIAN LYRICS


Dacă te-am obijduit
E de vină viteza vieţii
Ştii, acum am aflat
Cât de plăcută e imponderabilitatea
Deci,
Dacă mă aştepţi...

Eu sunt cerul!
Priveşte-mă.
Trebuie să-ţi spun...
Eu sunt cerul!
O zi nu mi-a ajuns,
Ca să înţeleg această iubire.

Câteva ore deasupra beznei
Ne-au mai rămas, ne-au mai rămas.
Nu degeaba pe muchie
De cuţit am alergat, am alergat...
Deci,
Poate, mai aştepţi...

Eu sunt cerul!
Priveşte-mă.
Trebuie să-ţi spun...
Eu sunt cerul!
O zi nu mi-a ajuns,
Hai să o luăm de la început.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu