luni, 24 septembrie 2012

VAYA CON DIOS / TIME FLIES / MV



ROMANIAN LYRICS

It's been such a funny day
I don't know why
Walking on an endless lane
Life passing me by
Tomorrow is calling
But I'm dragging my feet
The skies are indecently clear
But I can't stand the heat
Sleep walking in a haze
Stumbling like a child
Dragons that I used to chase
Tease me from inside
The future's uncertain
Just like yesterday
Memories of heaven
Can be taken away
You know, time flies
And the rebels, one day, they all go quiet
Ain't no money, ain't nobody
That can buy you peace of mind
Ain't no money, ain't nobody
That can buy you peace of mind
They say you learn from your mistakes
It's a lie
My redemption has been staged
Numerous times
But the angels of passion
Still taunt me in my sleep
They keep throwing petals
And thorns underneath my feet
You know, time flies
And the rebels, one day, they all go quiet
Ain't no money, ain't nobody
That can buy you peace of mind
Ain't no money, ain't nobody
That can buy you peace of mind

ROMANIAN LYRICS

A fost o zi atât de amuzantă
Nu ştiu de ce
Să merg pe o bandă nesfârşită
Şi viaţa trecând pe lângă mine
Mâine mă cheamă
Dar îmi târăsc picioarele
Cerurile sunt indecent de clare
Dar eu nu suport căldura
Mergând în somn prin ceaţă
Oprindu-mă ca un copil
Dragonii pe care obişnuiam să-i urmăresc
Mă necăjesc din interior
Viitorul e nesigur
Exact ca ieri
Amintirile Raiului
Pot fi luate
Ştii,timpul zboară
Şi rebelii vor face linişte,într-o zi
Nu sunt bani,nu e nimeni
Care să-ţi poată cumpăra liniştea minţii
Nu sunt bani,nu e nimeni
Care să-ţi poată cumpăra liniştea minţii
Se spune că înveţi din greşeli
E o minciună
Răscumpărarea mea a fost înscenată
De multe ori
Dar îngerii pasiunii
Încă mă ironizează în somn
Ei continuă să arunce petale
Şi spini sub picioarele mele
Ştii,timpul zboară
Şi rebelii vor face linişte,într-o zi
Nu sunt bani,nu e nimeni
Care să-ţi poată cumpăra liniştea minţii
Nu sunt bani,nu e nimeni
Care să-ţi poată cumpăra liniştea minţii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu