luni, 8 octombrie 2012

ALEXANDRU ANDRIES / 50% ZAMBET 50% FUM / MV




ROMANIAN LYRICS

Eu o intreb dac-a mancat,
Ea zice ca vrea vin.
"Ochii tai", ma-ntreaba ea,
"De ce planeta tin ?" si eu zic:
"Doamna draga, dupa ce platim..."

E lume multa peste tot
Si chelneri scoliti prost
Pun farfurii si-aduc pahare,
Iar noi doi tinem post, si eu zic:
"Doamna draga, crezi ca are rost ?"

Ea-i jumate zambet, ea-i jumate fum
Nimeni n-o cunoaste fiindca n-are cum...

Ea zice ca sunt prea de tot,
Si-o zice-asa, tacand,
Fuge fiindca-s prea aproape,
I se pare prea curand, si eu zic:
"Doamna draga, nu-mi vorbi in gand !"

Atunci ea zice: "Sa plecam,
Sa mi se para lung
Si greu, si complicat de tot
Sa fie pana-ajung !", si eu zic:
"Doamna draga, am sa te alung."

Ea n-are nici o vina,
Eu n-am nici un motiv
Si de-aia jocul nostru e-asa conspirativ...

Eu despre ea nu stiu nimic,
Ea stie unde stau
Si zice: "Uite-asa imi place,
Sa vin atunci cand vreau", si eu zic:
"Doamna draga, ce-as putea sa-ti dau ?"

Si eu zic: "Doamna draga..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu