luni, 1 octombrie 2012

GRATIMA / EPOCA SINGURATATII / MV



ROMANIAN LYRICS

1.Mie nu-mi arde de glume sint dezamagit de lume
In special de cei cu care am amintiri comune
Sint dezamagit de timp dezamagit de anotimp
Dezamagit de dragoste pentru ca nu mai pot s-o simt...

Problema e in voi nu e la mine sub pleoape
Ca va vad straini pe toti chiar daca imi sinteti aproape
De aia obisnuiesc timpul sa-l petrec
Doar eu cu nebunia mea pe care doar eu o-nteleg...

Sincer sa fiu ma doare cind privesc in urma
Fiindca vad trecutul mirsav acoperit de bruma
Si mai vad destul de clar fara sa rascolesc in ani
Cu prieteni buni ca azi nici nu-ti mai trebuie dusmani...

Cercul de prieteni nu se face cu compasul
De aia nu-i perfect si isi rataceste pasul
Devii coplesit de patimi
Colacul de salvare nu te-ajuta cind te-neci in lacrimi...

Credeam ca lumea-I buna si ca binele se-ntoarce
Nu-i adevarat primeam razboi pe cind dadeam pace
E un fel de lupta care pe care jupoaie
In viata trebuie sa alegi sa fii lup sau oaie...

Si vorbesc cu sens dar vezi nu sint inteles
De-aia ma refugiez in muzica si vers
Am invatat ca n-are rost sa strig intr-o lume surda
Si ca viata e frumoasa de aia e atit de curva...

2.Vorbesc cu tine acum stii ca nu pot sa te mint
Am o turma de prieteni dar tot singur ma simt
Si cind cad intr-o prapastie impins parca de vint
Tot timpul Doamne doar bratele tale ma prind...

Acum chiar daca se duce dorul
Pe primul plan ramine scorul
Asa ca daca ma sunati la usa iara
Ce-ar fi daca m-ati cauta putin p-afara...

Imi cer scuze de la unii
Ca le cint asa de parca e sfirsitul lumii
Eu vorbesc de paradoxul societatii
Cum comunitatea naste Epoca Singuratatii...

Noi dam in laturi prietenii brute
Avem un psiholog platit sa ne asculte
Viata in haita e imposibila de la o vreme
Dupa ce toti am gustat din carnea orelor moderne...

E bine acolo unde nu-i rau
Unde  merge totul totul totul dupa capul meu
Constient ca  nimeni nu ma mai cunoaste
Si ca daca azi  ma doara-n cot miine  o sa ma doara-n coaste...

Imi pare rau ca lumea a-nceput sa taca
Si mi-as dori sa cred ca asta e un fel de joaca
Un fel de joaca care o sa treaca
Imi pare rau ca-s singur si ca a-nceput sa-mi placa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu