miercuri, 10 octombrie 2012

SPIKE / GUESS WHO / LUMEA MEA / MV



ROMANIAN LYRICS

Şi ce dacă, dacă par un pic nebun bun
Ce dacă tot ce spun e atât de tragic,
Ce n-ai mai văzut români,
N-ai auzit cât sunt de buni
Şi când nu-mi pierd timpul cu alţii
În capul meu fac trenuleţul,
Tot felul de combinaţii
Ok, poţi să-ncepi să mă judeci
Bine, dar nu mă trage de mâneci
Ştii că viaţa mea e ca un meci
Dacă nu-ţi convine jocul poţi să pleci
Eu tot îmi văd de ale mele
Şi nu-mi plac lumile astea paralele
Cu d-astia care fug după avere
Şi cind le merge bine, îmi trimit vedere
Zici că totu-i bine
Că lumea ta e roz, dar a mea are buline
Şi îţi faci din ce în ce mai puţine
Păreri bune din alea bune despre mine
Dar eu nu pun la suflet că nu-mi să în caracter
Te rog eu, lasă-mă în pace cu sau fără porumbel
Şi pleacă...

Hai, lasă-mă în lumea mea
Du-te, nu mă aştepta, pa-pa, pa-pa, pa-pa
Crede-mă-i mai bine aşa,
Poate ne-ntâlnim cândva, pa-pa, pa-pa, pa-pa
Hai, lasă-mă în lumea mea
Du-te, nu mă aştepta, pa-pa, pa-pa, pa-pa
Crede-mă-i mai bine aşa,
Poate ne-ntâlnim cândva, pa-pa, pa-pa, pa-pa

Şi du-te cât poţi tu de tare
Vezi c-avem drumuri nasoale
Vezi să nu faci accident, frate,
Că nu pupi ajutoare
Îmi văd de treabă în continuare,
Lumea mea-i necruţătoare
Şi dacă-mi pierd farmecu’
Mă zboară ca pe vrăjitoare
Nu am timp să pierd momentul
Şi nici să mă agit, chiar se schimbă trendul
Eu am mintea peste tot, privirea în centru
Căciula pe urechi să nu mă tragă curentu’
Că bate vântul, cer senin
Şi trag din toate cât mai ţin
Nu vezi că vremuri grele vin?
Dar lumea mea e fin
Până apare vreuna
Vrea să-mi dea o lecţie că s-a trezit stăpâna
Zice că e cine ştie ce, dar mi-e tot una
Plus că îmi repetă într-una
Că ea e profesoară, eu nu mi-am făcut tema
Punem pariu că te rezolv dacă se pune problema?

Hai, lasă-mă în lumea mea
Du-te, nu mă aştepta, pa-pa, pa-pa, pa-pa
Crede-mă-i mai bine aşa,
Poate ne-ntâlnim cândva, pa-pa, pa-pa, pa-pa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu